OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du bra på order och administration? Har du dessutom ett öga för detaljer samt gillar service och att ha många kontaktytor? Då är detta rollen för dig! Vi söker nu en norsktalande orderadministratör till vår kund Permobil i Timrå. Tjänsten är till att börja med på 80% och arbetstiden är förlagd, mån-fre.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som orderadministratör är ditt primära ansvar att ta emot och hantera inkommande orders genom löpande kontakt med företagets kunder. Du kommer tillsammans med dina kollegor att ge optimal service och support mot Norge samt besvara frågor, ta emot beställningar, sköta reklamation och viss fakturahantering.
Vem är du?
• Tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete
• Utmärkta kunskaper i norska och engelska i både tal och skrift
• Har god systemvana och gärna ett tekniskt intresse
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av D365
• Meriterande om du har fler språkkunskaper
För att passa in i rollen som orderadministratör är du kommunikativ och besitter en hög servicekänsla med ett driv och engagemang i din yrkesroll. Du har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter och behåller lugnet även i pressade situationer. Som person är du öppen, social och värdesätter goda relationer mer kunder och kollegor. Vidare är ditt arbetssätt organiserat och du har en förmåga att vara flexibel när det behövs.
Låter detta spännande? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in i din ansökan redan idag!
Har du frågor eller funderingar om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på Poolia.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532