OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Är du engagerad lyhörd och värdesätter att arbeta med världsledande produkter och företag?
Som Orderdesk Specialist drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en nordisk marknad inom hemprodukter och vitvaror!
Arbetsbeskrivning
Ditt nya och spännande arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.
Din vardag är variationsrik där du kommer ansvara för områden som administration, orderhantering, fakturering, time management, produkter, prissättningar via mail och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden
Du arbetar i en spännande och utpräglad familj och företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och validering av ärenden från Trade & Service partners.
Bolaget sätter stor vikt på att du själv ska bygga upp din vardag och arbetsrutiner. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.
Bakgrund
Du motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du har erfarenhet av service och/eller administration och eftersöker nästa steg i din karriär.
Vi söker dig som:
- Är lyhörd och har ett positivt synsätt för nya lösningar
- Är engagerad och servicemedveten
- Har gymnasiekompetens
- Mycket god kunskap i Norska, tal & skrift
- Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem är ett krav
Om företaget
Bolaget är en ledande internationell tillverkare i deras nisch inom hemprodukter och vitvaror. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik internationell arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utveckling- och karriärmöjligheter. Du ska gilla trygghet i din anställning samtidigt som du finner det intressant att bli en del utav ett globalt företag som är modernt och dynamiskt.
Avdelningen är ett trevligt och sammansvetsat gäng på ca 10 st medarbetare som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på dem lika mycket som dem satsar på dig!
Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid.
Tillträde är enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Nordiskt huvudkontor
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 4/2 - 2019 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 0705116570 eller alexander.magnusson@amga.se
Välkommen med din ansökan!