OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Är du engagerad lyhörd och värdesätter att arbeta med världsledande produkter och företag?
Då är tjänsten som Orderdesk Specialist till Whirlpool Nordic för dig!
Arbetsbeskrivning
Som en del av Whirlpool Nordic du får arbeta i en inspirerande internationell miljö och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration, orderhantering, time management, produkter, prissättningar via mail och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden inom hemprodukter!
Du kommer tillsammans med ditt team på Order Desk ge utmärkt service och support till våra partners (handelspartners) och säljare i hela Norden. Rollen är dynamisk och variationsrik där nyckeln ligger i att upprätthålla och bygga vidare relationer med de handelspartners du ansvarar för samt dina säljande kollegor. Vidare utvecklar du och dina kollegor kontinuerligt nya lösningar och arbetar med ständiga förbättringar.
Din bakgrund
Vi söker dig som
- Är lyhörd, driven och har ett positivt synsätt
- Alltid vill utvecklas
- God kunskap i Norska & Svenska i tal & skrift
- Har erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem
- Har erfarenhet av service/orderadministration/kundservice
Vidare motiveras du av kontinuerlig kompetensutveckling och goda karriärmöjligheter nationellt som internationellt. I tjänsten genomgår du en gedigen utbildning via Whirlpool Corporation.
Om företaget
Whirlpool är nummer ett för vitvaror tillverkaren i världen, med cirka $ 20 miljarder i omsättning, 100.000 anställda och 70 tillverknings- och teknologi forskningscenters över hela världen. Whirlpool Corporations europeiska verksamhet ligger i Comerio (VA), Italien. Whirlpool Nordic säljer cirka 700 000 produkter varje år och är verksamt i de 4 nordiska länderna: Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Stockholm ligger det Nordiska huvudkontoret.
Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Plats: Stockholm.
Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med omgående start.
Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 13/2, 2017 så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida.
Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71