Norsktalande reklamationshandläggare

Norsktalande reklamationshandläggare

Arbetsbeskrivning

Norsktalande reklamationshandläggare

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammansmed Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckasmed våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning en Norsktalande reklamationshandläggare "Voice of Customer" för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning.

Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City.

Om tjänsten

Key goal of Agent To handle and investigate cases where customer experience dissatisfaction with product, manufacturer, response or other issues and consequences that affected a customer due to a Samsung product. Offers a second look at the case from a different perspective. Customers are often escalated to VOC from call center. Tasks/Responsibilities
- Registration and handling of cases received by VOC via telephone, email or regular mail.
- Collection of information - Reports, facts, laws, statements and other documentation for proper handling of the cases.
- Contact with authorized service center, product specialist and call center to resolve cases.
- Assess the causes, consequences and solutions of the cases based on the nature of the case.
- Establish and maintain a good and comfortable customer relationship.
- Correctly register customer interactions and contacts to ensure proper future interactions.
- Assess reasonable compensation
- Handling of Early Warning / Risk sensing.
- Receive and initially handle product liability cases (document collection, customer information and first instance to handle the case). Create contact and trust.
- Manage product liability follow-up through contact, translations and other forms of assistance.
- Investigates and forwards cases with incorrect information on the website / manual / etc.
- Handles RMA-related questions from customers
- Responsible for goodwill mails for FOC (free of charge) repairs.
- Inform and possibly handle customers with questions and complaints about warranty, complaints or other types of questions / complaints / views
- Assistance 1st line with answers to questions about warranties, complaints and other VOC-related information
- If needed assist XPOS team with cases XPOS team themselves cannot handle.
- Help product specialist with information about older issues, claims and / or support issues.
- Perform outgoing customer calls in order to follow up customers experience
- Translate texts for manuals, web pages and other informative messages into the language of the country you represent
- Assisting Samsung employees with information above
- In addition to the VOC services, the agent shall perform such tasks within their respective job skills and knowledge as may be required by Samsung from time to time.

Krav och färdigheter

Expectations
- Independently of mainland area, being able to manage incoming VOC cases from various sources.
- Regardless of who received and started a case, take ownership of, and complete the case.
- With the greatest care and understanding handle service & claim matters.
- Registration/logging of cases must be done during or in direct connection to the call.
- Positive attitude towards Samsung products, Samsung as a brand, and Samsung customers.
- Punctual, loyal, reliable and good advancement
- Ability to log and compile problems and solutions.
- Being able to handle stress.
- Ability to build strong, long-term customer relationships using the above points.
- Have an understanding of our flows and contact routes. Both internally and externally.
- Log all incoming calls as instructed. Target: 100%.
Language:Norwegian & English (mandatory), Swedish (preferable).

Vad kan vi erbjuda?

Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats.
Vi kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos Samsung och i normala fall är din konsultchef är på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig medfrågor och funderingar.
Just nu under pandemi-tider så arbetar alla på Samsung hemifrån efter upplärning och dina möten med din konsultchef sker digitalt.

Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.

Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:


- ett cv på engelska
- ett personligt brev på engelska
- ett startdatum/information om eventuell uppsägningstid
- ett löneanspråk
På återhörande!


/ Therese Barvell Rappel

Konsultchef Bemanningsstyrkan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2021
  • Ansök senast: 1 augusti 2021

Liknande jobb


Warranty Project Specialist

Warranty Project Specialist

20 december 2024

Reklamationsansvarig

Reklamationsansvarig

16 december 2024