OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norsktalande Innesäljare
Vi söker nu en norsk- och engelsktalande innesäljare för ett konsultuppdrag under cirka 6 månader. Rollen går i stort ut på att hjälpa både privatpersoner och företagskunder att välja rätt tjänster och produkter. Du kommer fungera som den första kontakten och baserat på varje kunds behov erbjuda rätt lösning.
Merparten av din tid går ut på att interagera med potentiella kunder. Det är därför viktigt med en god kommunikationsförmåga på både norska och engelska i både tal och skrift. Om du dessutom kan svenska är det meriterande. Som innesäljare kommer du arbeta med försäljning gentemot inkommande kunder samt arbeta med utgående samtal till potentiella kunder som på något sätt visat ett intresse för företagets produkter eller tjänster.
Rollen innebär i korthet att:
• Svara på förfrågningar via telefon, e-post, chatt och sociala medier i syftet att skapa nya affärsmöjligheter
• Skapa relation med kunder på ett vänligt och engagerande sätt
• Skaffa nya kunder genom att följa upp affärsmöjligheter genererade från kundens marknadsföring genom utgående samtal.
Din profil
För att vara aktuell i denna roll så finns nedan 2 krav:
· Mycket god kommunikation i både Norska och Engelska i tal och skrift
· Erfarenhet av försäljning
Det är utöver det meriterande om du även har:
· Erfarenhet av innesälj.
· Intresserad av framväxande e-handelslösningar
· Erfarenhet av CRM-system eller liknande.
Slutligen, för att lyckas med den här rollen tror vi att du trivs i ett snabbt, dynamiskt team och att du trivs att arbeta efter tydliga säljmål.
Övrigt:
Ort: Göteborg
Rollen är ett konsultuppdrag på cirka 6 månader, fram till slutet av Maj 2021. Det innebär att du är anställd av Stegra Rekrytering men utför uppdraget ute hos kund.
Rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdagen så om du är intresserad se till att ansöka så fort som möjligt.
Arbetstider är kontorstider 8 – 17
För frågor om rollen kontakta jonas@stegra.nu