Norsktalande serviceorienterad medarbetare till BMW Northern Europe

Norsktalande serviceorienterad medarbetare till BMW Northern Europe

Arbetsbeskrivning

MSX International är en global, bransch ledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin, med över 6000 medarbetare och är helägda av Bain Capital. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder.

Är du vår nästa medarbetare? Vill du vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak? MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa tillsammans med företaget.

Vi erbjuder
·         Kollektivavtal
·         Friskvårdsbidrag

MSX International söker en norsktalande serviceorienterad medarbetare till teamet som sköter kundrelationer för vår kund BMW. I rollen som medarbetare hos Kundrelationer handlägger du dagligen kundklagomål och Goodwillförfrågningar i ett CRM-system där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge BMWs kunder förstklassigt bemötande.

Arbetsuppgifter:
- Svara professionellt på kunder och återförsäljares frågor främst via email men även via telefon. 
- Säkerställa svar/lösning på kundernas problemsituationer/klagomål kring bilägarskapet.
- Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden.
- Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas hos Kundrelationer.
- Hantera och ta beslut i Goodwill förfrågningar.
- Logga och bearbeta data i kundens CRM system. 

Är du den vi söker?
Du kommer trivas bäst i rollen om du brinner för att ge förstklassig kundservice samt är van att hantera ärenden vi telefon och mejl och har ett fordonsintresse. Vi söker dig som är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Tjänsten passar dig som har erfarenhet från arbete med administration och backoffice alternativt erfarenhet från fordonsbranschen. Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är starkt meriterande. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi att du är duktig på att kommunicera på norska och engelska, samt har goda IT kunskaper. 

Omfattning och Arbetsplats:
Placering i BMWs lokaler i Sollentuna.

Som medarbetare hos Kundrelationer kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder et vikariat med möjlighet till förlängning, med tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag med registrerat CV på vår hemsida. Alla ansökningar behandlas löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024