Norsktalande supportmedarbetare på deltid till Nordicinfu care

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta två norsktalande deltidsmedarbetare till deras supportteam. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 1 miljard SEK. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik.

Om tjänsten:

Den tekniska supporten behöver nu en deltidspool med medarbetare som kan jobba från 10 till 20 timmar i veckan samt arbeta heltid under sommaren och gärna under andra lov också. Du kommer att ta emot samtal och mail från norska användare så du behöver vara flytande i norska i både tal och skrift. I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera patienter användare och kliniker som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel Dexcom och Omnipod.

Du kommer framförallt att:

- Supportera användare och kliniker via mail och telefon
- Ansvara för hantering utav reklamationer
- Övrig administration


Möjligheter:

Detta är en möjlighet för dig som söker ett långsiktigt deltidsarbete. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Egenskaper:

Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida användarna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kliniker och användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Den interna supporten finns i Edinburgh därför behöver du även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, bland annat i Office-paketet. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och har lätt för att komma överens med andra.

Meriterande:

- Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av diabetes typ 1.
- Har arbetat inom vården med Omnipod eller Dexcom.


Tillträde och omfattning

Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuella uppsägningstider. Arbetstiderna är vardagar på ett individanpassat schema anpassat till hur mycket man kan jobba. Detta är ett konsultuppdrag där du arbetar via Hero. Vi på HERO är kollektivavtalsanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.

För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madelaine Roosmark Madelaine.roosmark@hero.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024