OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter 4 st. norsktalande supporttekniker till ett uppdrag hos en kund som har sitt kontor söder om Stockholm. Rollen som supporttekniker innebär arbete i första och andra linjen som en delad roll.
Som konsult på Centric så får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tillsvidare.
Arbetsuppgifter
Rollen som supporttekniker innebär arbete i första och andra linjen som en delad roll.
Tjänsten innebär bland annat följande arbetsuppgifter:
- Ta emot ärenden från kunders användare och ge ett bra bemötande
- Slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
- Följa etablerade processer vid hantering av ärenden
- Följa upp ärenden och utan påminnelse hålla slutanvändare uppdaterade med nuvarande status i ärenden
- Prioritera ärenden enligt SLA och utföra arbete i rätt ordning för att uppfylla vår kunds åtaganden
- Identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen
Tjänsten är bred och du kan förvänta dig många olika typer av uppdrag med varierande utmaning.
Din profil och kvalifikationen
Krav för tjänsten:
- God förståelse i svenska och engelska i tal och skrift
- Flytande i norska i tal och skrift
Meriterande kompetenser:
- Active Directory administration
- Kunskaper inom Windows klientoperativsystem
- Microsoft Office 365 administration
- Arbete i ärendehanteringssystem
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och strukturerad samt tycker om att arbeta i team.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
Att jobba på Centric är roligt. Inte bara för att vi är ett glatt och inspirerande företag, utan även för att vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.
OBS! På Centric är din utveckling i centrum och nu påbörjar vi den resan redan på första intervjun. Alla som jobbar med IT vet att det är superviktigt att hålla sig uppdaterad. Att dessutom vara certifierad är ett värdefullt kvitto på din kompetens som du har nytta av oavsett arbetsgivare och uppdrag. För att visa att vi på Centric förstått hur viktigt detta är, får du nu redan på första intervjun skriva ett valfritt MOS (Microsoft Office Specialist) eller MTA (Microsoft Technology Associate) certifikat till ett värde av 1200 kr. Blir det aktuellt med flera intervjuer får du självklart skriva fler cert. Fattar vi sedan tycke för varandra och du blir anställd – ja, då får du möjlighet att skriva ännu fler cert. På Centric tror vi på kompetensutveckling och bjuder gärna på certifieringar.
Centric är ett IT-företag med över 380 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elise Haglund på tfn: 0733-571793 eller elise.haglund@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229