Norsktalande Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Talar och skriver du flytande norska samt är nyfiken på en karriär inom IT-branschen? Har du några års erfarenhet inom kundtjänst och förstår vikten av att leverera förstklassig kundservice, då tycker vi att du ska fortsätta läsa!

I rollen som Supporttekniker kommer du att vara en viktig problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på kluriga IT-problem. Tillsammans med ett härligt team delar ni kunskap och levererar förstklassig supportleverans.

Här får du arbeta med tyngre servicedeskärenden och får chansen att utnyttja din maximala kompetens samt att bygga en karriär inom IT-infrastruktur!

En dag kan se ut såhär:

- Ta emot ärenden från kunders användare med ett bra bemötande

- Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner

- Jobba med problemlösning och administration i Windows miljö med tillhörande företagsapplikationer som exempelvis M365, Active Directory, Teams, med flera

- Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet

- Identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen

- Samtala med kompetenta kollegor och samtidigt ha kul på jobbet!

För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och öppensinnad. Du är en lagspelare och trivs i en miljö där vi delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vi pratar svenska på kontoret men i denna roll behöver man kunna norska i tal och skrift.

Vi ser gärna att du som söker besitter:

- Flytande norska i tal och skrift.

- Erfarenhet av att jobba inom kundtjänst (gärna inom teknisk support)

- Har en teknisk fallenhet av datorer och en vilja att lära

- Kunskap inom exempelvis Windows miljö, Windows Server och Klient, Apple MacOS, Active Directory, Microsoft 365, SCCM, nätverk, hårdvara, ärendehanteringssystem och/eller felsökning.

- Relevant utbildning.

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Camai
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2023
  • Ansök senast: 21 februari 2024

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024