OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta som supporttekniker i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Här får du möjlighet att arbeta med första och andra linjens support i olika IT-miljöer.
Vi intervjuar kandidater löpande, varmt välkommen med din ansökan redan dag!
Om tjänsten
Du kommer att arbeta med att ta emot ärenden från kundens användare, hantera klientdatorer, servrar och mobiltelefoner, administrera i Active Directory samt rapportera problem i kundens supportleverans.
Vem är du?
För att du ska trivas i rollen som supporttekniker ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du gillar att både arbeta självständigt och i grupp. Vidare drivs du av att samarbeta med dina kollegor.
Erfarenhet:
Teknisk utbildning
Arbetat några år inom teknisk support
Windows server och Klient, Apple MacOS
Active Directory
Office 365
SCCM
Nätverk, hårdvara, ärendehanteringssystem, felsökning
Erfarenhet av att jobba i servicedesk med teknisk support
Flytande norska i tal och skrift
Om verksamheten
IT-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia IT. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom IT-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Ekberg
Johanna di Sivo
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Maria Thunholm Reinhold
Robert Gadomski
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Anna Höggren
Maria Thunholm Reinhold