Norsktalande supporttekniker som talar svenska

Arbetsbeskrivning

Huvudsakliga arbetsuppgifter
I och med att många av våra kunder är internationella företag, är vi ständigt intresserade av supporttekniker som behärskar flera språk. Denna gång söker vi en norsktalande person som även pratar svenska eller vice versa. Passar beskrivningen in på dig? Då tycker vi definitivt att du ska läsa resten av denna platsannons.

Som supporttekniker kommer du att ingå i ett dynamiskt team som supporterar företagets IT-avdelning och arbeta med analytisk felsökning av komplexa ärenden. Tjänsten innebär att du blir anställd av PEAK, men arbetar på plats ute hos vår kund.

Din profil
Du som söker denna tjänst har arbetat med IT-support tidigare, har en god teknisk kunskap samt erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt och effektivt. Du triggas av att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna.

Som konsult hos PEAK är (förutom din tekniska kunskap), din sociala kompetens väldigt viktig. Vi är ett glatt och positivt företag och våra konsulter uppskattas högt av våra kunder. För att kunna bli en PEAK:are är det därför viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor, har en god känsla för service och agerar professionellt i alla situationer.

Vi kan erbjuda
På PEAK får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, även om de har några år på nacken. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Vi är alltid intresserade av att få kontakt med positiva och engagerade IT-filurer, så skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar alla ansökningar löpande och tar gärna emot dig på en intervju om din ansökan passar något av våra uppdrag.

Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sanna Dorielle på tfn: 08-50122107.

För att söka tjänsten, gå in på http://intern.peak-bemanning.se/hjem/Sokjobb/JobDetails/tabid/50/language/sv-SE/Default.aspx?CommissionId=2220&SkillId=0&LocationId=0

PEAK är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. PEAK är ett ekonomiskt oberoende, privatägt företag. Vi följer gällande kollektivavtal från Unionen och är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag.

OBS! Nu kan du kostnadsfritt ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

PEAK - BETTER IS ALWAYS POSSIBLE!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Alexander Adolfsson
0721-775229
Rekryterare Sanna Dorielle
08-50122107 073-3571793
Rekryterare Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Sara Johansen
08-50122102
Konsultchef Johanna Valtersson
0734-159366
Konsultchef Stefan Cumtell
0733571791
Regionchef Josefine Övegard
0733-571795
Konsultchef Per Nobäck
0734-159360
Konsultchef Emilie Englund
031-7578001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PEAK-IT AB SOLNA
  • 1 plats
  • Publicerat: 19 juli 2013

Besöksadress

Parkvägen 2A
SOLNA

Postadress

Parkvägen 2A
SOLNA, 16935

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024