Norsktalande teknisk kundeservicemedarbeider

Norsktalande teknisk kundeservicemedarbeider

Arbetsbeskrivning

Liker du å jobbe med andre mennesker og kunne tenke deg å jobbe som kundebehandler? Har du høy arbeidskapasitet, og liker kombinasjonen av kundekontakt, administrativt arbeid og forskjellige oppgaver relatert til kundebehandling? Kunne du tenke deg å jobbe i et trivelig miljø med gode kollegaer? Søk da jobben som kundetjenestemedarbeider hos oss på Sitel Group!
Arbeidsoppgaver:
Dine hovedsaklige arbeidsoppgaver kommer til å være kundebehandling. Arbeidet innebærer kontakt med kunder via både innkommende telefon og mail.
Hvem er du?
Du får veldig gjerne ha erfaring av lignende arbeidsoppgaver, og det er meriterende om du er vant til å arbeide over telefon fra før. Har du samtidig erfaring og et øye for forskjellige kundeverktøy, så er dette bare positivt. Men det viktigste er at du brenner for å leverere utsøkt kundestøtte, for uansett tidligere kvalifikasjoner og erfaring vil du selvsagt få full opplæring i stillingen hos oss, og dine medarbeidere vil hjelpe deg hele veien og sørge for at du blir en del av teamet. Har du viljen, lysten og interessen for å jobbe med kunder, så har vi alt du behøver for å komme igang og med en spennende, utfordrende og tilfredstillende jobb, hvor følelsen av å ha gjort en bra jobb er en herlig motivasjon og belønning.
Som person håndterer du stress uten problem, samtidig som du er åpen og fleksibel. Du ser gjerne løsninger der andre ser problemer. Du søker samarbeid og brobygging mellom mennesker, du har gjerne et øye for detaljer og har både tålmodighet og selvstendighet.
I jobben som en kundebehandler ligger det gode muligheter for å utvikle seg selv positivt og finne sine sterke sider, og bruke disse for å gi best mulig kundestøtte og gjøre en forskjell i hverdagen for andre mennesker.


Vi tilbyr:
Ingen salgskrav
Fast månedslønn
Gode utviklingsmuligheter
Betalt opplæring



--


Gillar du att arbeta med andra människor och vill jobba inom kundtjänst? Har du hög arbetskapacitet och gillar kombinationen av kundkontakt, administrativt arbete och olika uppgifter relaterade till kundvård? Vill du arbeta i en trevlig miljö med bra kollegor? Sök då jobbet som kundtjänstmedarbetare hos oss på Sitel Group!
Uppgifter:
Dina huvuduppgifter är kundhantering. Arbetet innebär kontakt med kunder via både inkommande telefon och e-post.
Vem är du?
Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och det är en fördel om du är van vid att arbeta via telefon sedan tidigare. Om du också har erfarenhet och koll på olika kundverktyg är det bara positivt. Men det viktigaste är att du brinner för att ge utmärkt kundsupport, för oavsett tidigare kvalifikationer och erfarenhet kommer du naturligtvis att få full utbildning i positionen hos oss, och dina kollegor hjälper dig hela vägen och ser till att du blir en del av teamet. Om du har viljan, önskan och intresset att arbeta med kunderna har vi allt du behöver för att komma igång med ett spännande, utmanande och tillfredsställande jobb, där känslan av att ha gjort ett bra jobb är en underbar motivation och belöning.
Som person hanterar du stress utan problem, samtidigt som du är öppen och flexibel. Du gillar att se lösningar där andra ser problem. Du söker samarbete och brobyggnad mellan människor och du har ett öga för detaljer, stort tålamod och självständighet.
I jobbet som kundservicemedarbetare finns det goda möjligheter att utveckla sig och hitta sina styrkor, att använda dessa för att ge bästa möjliga kundsupport och göra skillnad i vardagen för andra människor.
Vi erbjuder:
Inga försäljningskrav
Fast månadslön
Bra utvecklingsmöjligheter
Betald utbildning

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024