Norsktalande teknisk kundsupport

Norsktalande teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Rubin Medical är specialister på diabetes, framför allt typ 1, och arbetar med diabetshjälpmedel i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Företaget startades 2004 och ingår i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade. Rubin Medical är ett företag präglat av korta beslutsvägar, stor arbetsglädje och ”vi-känsla”. Produkterna vi arbetar med håller alltid högsta klass, oavsett om det gäller insulinpumpar eller CGM. Förstklassiga produkter är dock bara ett avstamp för mötet med våra kunder. Vårt verkliga uppdrag är att bidra till ett bättre liv och en tryggare vardag för såväl användare och anhöriga som för sjukvårdens medarbetare.
Om rollen
EMPLOID har nu fått förmånen att hjälpa Rubin Medical att rekrytera en ny kollega till teknisk kundsupport vid huvudkontoret på Limhamn. Du erbjuds en spännande roll i ett medicintekniskt företag med stark tillväxt där du får möjligheten att vara del av ett engagerat team på åtta personer som tillsammans bidrar med support av insulinpump och glukosmätning till användare och sjukvårdspersonal på den norska marknaden. I rollen kommer du arbeta med felsökning, utbildning samt hantera frågor och handleda användare kring hur behandlingsystemet fungerar. All ärendehantering dokumenteras i CRM-systemet Lime. Målet för dig är att få våra användare att uppleva Rubin Medical som det tryggaste valet inom diabetesvård. Som ny i tjänsten kommer du få en grundlig utbildning och introduktion i arbetet.
Om dig
Vi söker dig som med ett stort engagemang tar dig an dina arbetsuppgifter, samt som förstår vikten av arbetet som utförs hos Rubin Medical. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse, och framför allt viljan att lära dig. Du är en lagspelare, där du värderar ett gott samarbete och nära dialog med dina kollegor. Slutligen kommer det för dig naturligt att leverera förstklassig service och tillgodose kundernas behov.
För tjänsten är det viktigt med:
- Erfarenhet inom service eller kundtjänst
- Erfarenhet från sjukvården är meriterande
- Goda datorkunskaper. Erfarenhet av CRM-system så som Lime är meriterande
- Flytande norska är krav, kunskaper i svenska och engelska är meriterande
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö, Limhamn
Arbetstider: Kontorstider
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, teknisk support, teknisk kundsupport, medicinteknik, norska , Malmö, Lund, rekrytering

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMPLOID
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Postadress

Jungmansgatan 12
MALMÖ, 21111

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024