OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talar du norska och vill utvecklas inom kundsservice? Vi söker dig som är pratglad, serviceinriktad och vill jobba med ett härligt gäng i Stockholm. Tjänsten kräver ingen tidigare arbetslivserfarenhet - din personlig och din vilja att lära dig nya saker är det viktigaste för oss!
iZettle utvecklar och arbetar med innovativa betalningslösningar för små och medelstora företag. Deras produkter nyttjas av hundratusentals företag och dem är verksamma i 12 länder. iZettles nordisktalande kundtjänst har öppet vardagar kl 08.00-17.00 och du jobbar varierande arbetstider däremellan.
Dina arbetsuppgifter:
- Ta emot inkommande samtal och mail från främst företagskunder
- Hjälpa kunder med att hämta ut rapporter och underlag från systemet
- Svara på enklare tekniska frågor
Rollen kräver att du är flytande i norska, svenska och engelska i tal och skrift. Tjänsten är på heltid med start omgående. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice (men ej ett krav). Individuell lönesättning.
Låter det som en tjänst för dig? Vi intervjuar löpande så vänta inte med att ansöka. Hoppas vi hörs!