OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig norsktalande servicestjärna som vill axla ett konsultuppdrag hos ett av våra mest välkända varumärken i Norden - Synsam!
Om Synsam
Synsam Group är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med omkring 500 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsam Group är ett innovativt tillväxtbolag som omsätter ca 4 miljarder och har ca 3000 anställda. Vår ambition är att fortsätta stärka positionen som branschledande inom både ögonhälsa och ögonmode, med ett tydligt integrerat hållbarhetsperspektiv genom hela värdekedjan.
Du välkomnas till Synsams huvudkontor till en roll i butiksupporten tillsammans med ett dedikerat team på nästan 10 personer som alla brinner för att leverera en fantastik service. Konsultuppdraget kommer att inledas med en gedigen utbildning för att du ska få alla de verktyg som krävs för att lyckas i rollen.
Om tjänsten
Tillsammans med ditt team kommer du att hantera ärenden via mail och telefon från anställda i Synsams butiker. Du hjälper således Synsamkollegor på primärt den norska marknaden men även övriga nordiska marknader i frågor gällande företagets produkter, avtal, beställningar och frågor som inte kan lösas i butiken direkt.
Passande profil
-Talar och skriver flytande på norska och svenska.
-Har erfarenhet av att jobba med service av något slag. Kundtjänst är meriterande men inte ett krav.
-Gillar att lära sig nya saker och tar ägandeskap för sitt arbete.
-Erfarenhet från optikbranschen är starkt meriterande.
Praktisk information
Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag mellan feb/mars-september.
Arbetstider: 08.15-17.00
Placering: Kungsholmen, Stockholm.
Det här är ett konsultuppdrag via The Wofi, ett certifierat bemanningsföretag nischat inom kundtjänst. Vi är kollektivanslutna och som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.
Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller tom@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!
Sökord: support, service, kundservice, kundsupport, butikssupport, kundeservice, butikkstøtte, norsk, norska, norsktalande, norwegian