Norsktalende kundeserviceadministrator søkes for oppdrag i Gøteborg

Norsktalende kundeserviceadministrator søkes for oppdrag i Gøteborg

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Som Customer Relations Agent är du länken mellan företagets olika varumärken, kunder och återförsäljare. Lockas du av en vardag full med nya möten där du med din serviceexpertis levererar över kundernas förväntningar? Då kan det här vara tjänsten för dig. Varmt välkommen med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Här får du jobba på ett av Sveriges största företag sett till antalet medarbetare. Idag är de ca 23.000 anställda. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företagets kultur präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete samt en vilja av att påverka och göra skillnad!

Här får du arbeta i nyrenoverade och moderna lokaler som erbjuder både bekvämlighet och trivsel. Du kan njuta av förmåner som ett välutrustat SATS-gym och flera lunchrestauranger i närheten. Dessutom har du fördelen av goda kollektiva förbindelser som underlättar pendlingen. Gratis parkering erbjuds även för att göra arbetsplatsen ännu mer bekväm och tillgänglig!

Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervjun.

OM TJÄNSTEN

Du kommer tillsammans med dina fantastiska kollegor arbeta med att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl. I dina kundärenden ingår även administrativt arbete.

Då arbetet i kundservice är varierande är det viktigt att du analyserar kundens behov och aktivt jobbar för att hitta en unik lösning för varje situation. Du har också en central roll för att notera och eskalera avvikelser samt att slussa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du är norsktalande och drivs av att skapa nya relationer. Du är en skicklig kommunikatör med tidigare arbetslivserfarenhet från servicebranschen. Du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta och ser ett värde i samarbetet och är gärna den som stöttar och hjälper dina kollegor vid behov. Vidare har du en positiv inställning och ser möjligheter där andra ser problem.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjlighet till både personlig och professionell tillväxt!

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Talar och skriver obehindrat på norska, svenska och engelska
• Har en god dator- samt systemvana

Språkkunskaper i övriga nordiska språk är också meriterande.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg (möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Varierande, rullande schema baserat på tider mellan Mån-Fre 08-20, Lör-Sön 10-18. Därmed är det viktigt att du är flexibel gällande dina arbetstider.

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024