OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge förstklassig service? Är du i början på din karriär inom kundtjänst eller vill ta klivet in på ett kontor? Sök tjänsten som Norsktalande kundtjänstmedarbetare!
Om företaget
Företaget är ett av nordens största företag som erbjuder kunder teknisk support och stärker nu upp med fler medarbetare till sitt kontor i Solna. Mer information om företaget kommer senare i rekryteringsprocessen. Uppdraget inleds med en anställning hos Emploid där du kommer arbeta som konsult ute hos kunden.
Om tjänsten
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att jobba mot norska och internationella banker där du tar emot inkommande samtal ifrån bankernas slutanvändare. Det rör sig om en variation av människor och komplexitet i ärenden varav du snabbt behöver sätta dig in i användarens situation. Då du är första kontakten för användaren så är det viktigt att ge en förstklassig service samtidigt som du snabbt identifierar problemet för att hitta en lösning. Tjänsten inleds med en gedigen utbildningen för att du ska få rätt förutsättningar att lyckas.
Mer konkret så arbetar du med att:
- Ge service gällande användarnas bankrelaterade frågor
- Självständigt felsöka och hitta lösningar på kundernas problem
- Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
Om dig
Det viktigaste i den här rollen är inte vad du har för tidigare erfarenhet så länge du har ett stort intresse för service och vill lära dig mer inom kundtjänst. Vi tror dock att du har gymnasial utbildning och någon erfarenhet av service. Då du kommer att ha daglig kontakt med användare behöver du vara serviceminded och tycka om att hjälpa människor. Du behöver snabbt kunna sätta dig in i kundens situation och bedöma om du själv kan lösa ärendet eller skicka det vidare till rätt instans. Du är också självgående då du tar samtal på egen hand samtidigt som du utför dina arbetsuppgifter noggrant och med hög kvalitet. Personliga egenskaper kommer att väga tungt i rekryteringsprocessen.
Det är för tjänsten ett krav att du:
- Har erfarenhet av kundtjänst eller annan servicebakgrund
- Pratar flytande norska
- Pratar svenska och engelska
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Sökord: firstline support, helpdesk, ärenden, service, customer support, Stockholm, Solna