Norstel söker en medarbetare till IT-support och ekonomi

Arbetsbeskrivning

Du kommer hos Norstel att arbeta på den administrativa avdelningen där du kommer att dela din tid mellan att vara företagets interna IT-support och att vara behjälplig i en del ekonomiska arbetsuppgifter. Uppdraget startar i februari och löper tillsvidare.

Om företaget

Norstel AB utvecklar och tillverkar avancerade halvledarmatrial för elektronikindustrin.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst innebära att du ansvarar för företagets interna IT-support, hantering av användarfel och installationer. Du kommer exempelvis sköta uppdateringen av office & flexsystem, behörigheter av taggar, lägga upp mejlkonton och licenshantering. Du kommer också vara den personen inom företaget som tar hjälp av externa aktörer när det kommer till drifen av servrar, telefonväxel och nätverk. Du ska kunna stötta kollegor i IT-frågor och lösa problem när dessa uppstår. Du kommer också att arbeta med ekonomiska arbetsuppgifter som exempelvis skapande av rapporter och inköp.

Din profil

Du har relevant utbildning och/eller erfarenhet inom IT och ekonomi. Du har goda kunskaper inom exel och du har erfarenhet av ekonomiadministration. Du drivs av att ha ett omväxlande arbete, gillar struktur och att ge en god service. Du har eget driv och tålamod och vi förutsätter att du är en nyfiken person som är van att ta ett stort ansvar. Vi förutsätter att du känner dig bekväm att kommunicera och göra dig förstådd på svenska och engelska i både tal och i skrift.

Ansökningsförfarande

Du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 13 januari, 2017. Vi jobbar med löpande urval och tillsätter tjänsten så snart som möjligt så vänta inte med att söka, kanske är det du som blir vår nästa kollega!

Har du frågor eller funderingar angående tjänsten vänligen hör av dig till David Herrwaldsson, 013-32 94 10.

Om oss

Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024