OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Snakker du Norsk? Är du också en kundorienterad person som drivs av att leverera service med högsta kvalitet? Har du ett intresse för bilindustrin? Letar du efter nästa steg i karriären och vill vara en del av ett nytt spännande uppdrag? Sluta då leta, du har hittat rätt!
OM TJÄNSTEN
Du kommer tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en högkvalitativ kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika brands, kunden och försäljare.
Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chat, telefon och mejl. I dina kundärenden tillkommer även viss administrativt arbete.
Ditt arbete kommer vara varierande där du utöver att leverera en kvalitativ personlig service till kunder också har ett ansvar att följa upp kundens ärende för att säkerställa kvalitet och ta lärdom av kundens feedback. Du kommer också aktivt jobba med att identifiera förbättringsområden inom och utanför ditt team för att fortsätta utveckla kvaliteten i era processer och kunddialoger. Du har också en viktig roll när det kommer till att kunna identifiera kundens behov och vid tillfälle omvandla kundens intresse till en försäljningsmöjlighet.
VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen som Consumer Relation Agent ser vi att du har följande egenskaper:
• Serviceminded – ett genuint intresse av att leverera professionell kundservice
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med hög integritet
• Drivs av att leverera i tid med hög kvalitet
KRAV
• Flexibel när det kommer till arbetstider då kvälls-och helgarbete förekommer
• Du talar och skriver flytande norska samt engelska
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av kundservice/kundkonakt
• Erfarenhet av sälj är meriterande men inte ett krav
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.
PRAKTISK INFORMATION
Start: 15/6
Omfattning: Heltid, med inledning på 60% under preliminärt första månaden
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Vardagar kontorstider, kvälls-och helgarbete förekommer
KONTAKT
För mer information om tjänsten kontakta rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic