Norwegian speaking Credit Officer - Avida Finans

Norwegian speaking Credit Officer - Avida Finans

Arbetsbeskrivning

OM AVIDA FINANS

Avida är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. Vi är en snabbt växande aktör på finansmarknaden och har fått ta emot utmärkelsen DI Gasell två år i rad, vilket bevisar att vi vet hur lönsam tillväxt skapas. Vi är idag cirka 120 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors.

Snakker du norsk? Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom finansbranschen? Ta då chansen och sök tjänsten som Credit Officer till Avida!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Credit Officer kommer du att tillhöra Avida Finans avdelning Consumer Finance, där vi arbetar med frågeställningar kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner. Dina arbetsuppgifter kommer till största del bestå av följande:

• Kreditbedömning och beviljande av blancolån enligt företagets gällande kreditinstruktion
• Tillhandahålla service gällande hela kreditprocessen gentemot våra låneförmedlare och kunder
• Hantera dagliga in- och utbetalningar
• Administrera sparkonton
• Hantering och uppföljning av existerande kund

VI SÖKER DIG SOM

För att passa i rollen som Credit Officer ser vi att du har följande egenskaper:

• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda
• Besitter en naturlig fallenhet för logiskt tänkande
• Motiveras av att arbeta med utsatta mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas

KRAV

• Du talar och skriver norska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Södermalmsallén, Stockholm
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00

KONTAKT

För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2020
  • Ansök senast: 1 juli 2020

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024