OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Snakker du norsk? Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom finansbranschen?
Ta då chansen och sök tjänsten som Customer Service Specialist till Avida!
OM TJÄNSTEN
Som Customer Service Specialist ingår du i ett team om 6 personer där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling och förbättringsarbete. Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass, främst via ingående samt utgående telefoni. Du kommer ha kontakt med befintliga såväl som nya kunder.
Vid behov ska du även kunna hoppa in och stötta dina kollegor i det svenska teamet, vilket gör dig ansiktet utåt både mot företagets svensktalande samt norsktalande kunder.
Dina primära arbetsuppgifter kommer vara:
• Hantera frågor kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner
• Svara på kundförfrågningar som inkommer per mail
• Arbeta med produkterna: Insättning och konsumentlån
VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen som Customer Service Specialist ser vi att du har följande egenskaper:
• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda
• Besitter en naturlig fallenhet för logiskt tänkande
• Motiveras av att arbeta med utsatta mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas
KRAV
• Du talar och skriver norska samt svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift
• Erfarenhet av kundservice är meriterande men ej ett krav
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Södermalmsallén, Stockholm
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00
KONTAKT
För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic