OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en positiv och noggrann person med öga för detaljer och som alltid vill göra det där lilla extra.
Du behöver vara en omtänksam lagspelare som tillsammans med dina kollegor kommer att leverera den högsta kvaliteten av renlighet och ordning på hotellet.
Som shiftleader för houskeeping är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ansvara för städning av våra hotellrum och allmänna ytor. Du behöver ha ett trevligt och positivt bemötande till gäster och kollegor och det ser vi som A och O.
Utöver ovanstående uppgifter ansvarar du för den dagliga planeringen och arbetsledningen. I dina arbetsuppgifter ingår rumskontroll, beställning av förbrukningsvaror och tvätt samt introduktion av nyanställda och schemaläggning.
Vi söker dig som vågar synas, vågar fråga och tar egna initiativ. Du är professionell och personlig i ditt bemötande av såväl gäster som kollegor. Självklart är du stresstålig, lyhörd, sprider positiv energi och har en bra organisationsförmåga.
Dokumenterad erfarenhet av hotellrumsstäd och ledarskap ser vi som ett minimikrav. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datavana är meriterad.
Som shiftleader inom housekeeping är du en viktig del i vår organisation och besitter goda kvalitéer och egenskaper som är viktiga för avdelningens utveckling.
- Du föregår med gott exempel och är en god förebild och medarbetare till dina kollegor
- Du är kreativ och lösningsorienterad och vill vara med och hitta lösningar med fokus på housekeeping
- Du är duktig på att uppmuntra andra och sprida energi bland alla medarbetare och avdelningar
- Du är lyhörd och kommunikativ för alla medarbetare och en duktig lyssnare
Vid frågor om tjänsten kontakta: sabina.gudmundsson@noviresort.se