NRSE Sverige AB Välkomnar en Administrativ stjärna!

NRSE Sverige AB Välkomnar en Administrativ stjärna!

Arbetsbeskrivning

Bakgrund
NRSE Sverige AB är ett modernt Workplace Management företag som står för hållbarhet, hög kvalitet och service.

Vi arbetar med att hjälpa våra kunder skapa Sveriges bästa hållbara arbetsplatser genom att leverera hållbara tjänster med hög kvalitet och service som stöttar kärnverksamheten.

NRSE är ett tillväxtföretag, vi har blivit ett gasellföretag tre år i rad och vi har inga planer på att sakta ned, vi ska snarare växla upp ännu mer varför din roll blir väldigt viktig för bolagets fortsatta utveckling.

Mer information om oss finner du på vår hemsida nrse.se (https://nrse.se/)

Om jobbet
Vi söker dig som har känsla för hög kvalitet och service, en positiv, social person som har lätt för att samarbeta, är datorvan och är organiserad.

Är du den vi söker till tjänsten som Administrativ assistent & kundsupport? ⭐️



Arbetsuppgifter
Uppgifterna är varierande och händelserika där mer rutinbetonade sysslor blandas med "ad-hoc" uppgifter. Du blir allt-i-allo och spindel i nätet, därtill är du det sociala kittet mellan avdelningarnas medarbetare. Du ansvarar även för att stötta våra kunder med frågor samt håller en hög servicenivå och att kontoret är i ordning och redo inför varje arbetsdag.



Kunderna ska känna det här:

Så du kan känna såhär:

Vem är du?
Du är noggrann, strukturerad och självständig. Du har gott omdöme och en känsla för hög kvalitet och service. Du är en positiv person som har lätt för att samarbeta. Du tycker om att arbeta i ett stundtals högt tempo och är bekväm med att sköta många uppgifter parallellt vilket kräver ett flexibelt förhållningssätt med förmåga att ta egna initiativ och själv prioritera mellan arbetsuppgifter.

Du är trygg i din kompetens och trivs med att hantera administrativa uppgifter. Som person är du självgående, organiserad och har en hög kommunikativ förmåga. I det nära samarbetet med VD är du ett administrativt stöd och bidrar du med energi och arbetsglädje och kommer ha stora möjligheter att påverka din tjänst. Noggrannhet, prestigelöshet, flexibilitet och att bjuda på sig själv är viktiga egenskaper som vi värdesätter. I denna roll finns det ett stort utrymme att växa inom organisationen och bli en administrativ chef.

NRSE erbjuder

- Grundlön: 28 000 kr.
- Heltidstjänst.
- Provision på merförsäljning.
- Du är en del av ett sammansvetsat team där vi har roligt tillsammans!
- En arbetsplats med trevliga kollegor och en engagerad ledning som låter dig vara delaktig i företagets utveckling.
- Möjlighet att utvecklas karriärsmässigt och växa inom organisationen.


Personliga egenskaper

- Noggrann
- Strukturerad och organiserad
- Hög planeringsförmåga
- Kunna hålla många bollar i luften
- Gilla att vara "spindeln i nätet"
- Serviceminded
- Hög social kompetens
- Snabblärd
- Datorvan


Kravprofil

- Minst 2-års erfarenhet av administration eller liknande arbete
- Datorvana och lätt för att lära nya programvaror
- Stark ansvarskänsla och tycker om att samarbeta
- Flytande svenska i tal och skrift
- Behärskar det engelska språket i tal och skrift
- Avslutad gymnasieutbildning


Meriterande

- Erfarenhet av Facility Management, eller hantera leverantörer för tjänster till arbetsplatsen.
- Zendesk
- Slack
- Google Workspace
- Hubspot
- B-körkort
- Utbildning med administrativ inriktning
- Tengella
- Mycket goda kunskaper i Google sheets eller Excel


Anställningsvillkor
Heltid
Provanställning

Nyckelord
Facility Management, B2B, Administratör, Administrativt ansvarig, Service, Office manager, kontorsansvarig, kundservice, customer success.

Branschkategori
Företagsservice

Bransch
Workplace Management

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NRSE Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 april 2022

Postadress

Ursviksvägen 127B
Sundbyberg, 17446

Liknande jobb


5 november 2024

4 november 2024