Nu är det dags att söka fler Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Steg Logistic söker en driven och kommunikativ Kundtjänstmedarbetare för att representera vårt företag och hjälpa kunder med deras flytt- och städbehov. Du kommer att vara ansvarig för att skicka offerter, övertyga kunder att välja oss för deras flytt och städning, samt ordna schemat. Vi söker en person med en övertygande försäljningsstil och förmåga att arbeta effektivt via telefon. Om du är en målinriktad individ som älskar att prata hjälpa andra och sälja, är detta jobbet för dig!


Ansvarsområden:
1 - Hantera inkommande samtal och e-post från kunder angående flytt- och städrelaterade frågor.
2 - Bygga och underhålla långsiktiga relationer med befintliga och nya kunder.
3 - Skicka offerter och följa upp med kunder för att säkra bokningar.
4 - Övertyga kunder att välja Steg Logistic för deras flytt- och städbehov genom effektiv kommunikation och försäljningsteknik.
5 - Utveckla och genomföra strategier för att maximera försäljningsvolymen och öka lönsamheten.
6 - Ordna schemat för flyttningar och städningar för att säkerställa effektivitet och kundnöjdhet.
7- Arbeta nära vårt team för att säkerställa en smidig och effektiv hantering av kundförfrågningar och projekt.
Kvalifikationer:
1 - God kommunikationsförmåga och förmåga att skapa förtroendefulla relationer. ( obs ! Har du aldrig jobbat som kundtjänst men har en kommunikationsförmåga så kan vi lära dig hur du skapa och utveckla en försäljningsstil som passar dig )
2 - Förmåga att arbeta effektivt under pressade tidsfrister och hantera flera uppgifter samtidigt.
3- Driv och motivation att nå uppsatta försäljningsmål.
4 - Behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.
5 - Flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt såväl som i team.
6 - Erfarenhet av att arbeta med dator


Vi erbjuder:
-1- Attraktiv lönenivå med möjlighet till provision baserad på prestation.
2- Möjlighet att arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling.
3 - Träning och stöd för att hjälpa dig att lyckas i rollen.
4 - En varm och välkomnande arbetskultur där vi värdesätter samarbete och engagemang.


Sök redan idag! Om du är en målinriktad person som älskar att arbeta med människor redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team, skicka in din ansökan inklusive CV och personligt brev till jobb@steglogistic.se
Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bidra till vår framgång på Steg Logistic AB!
Steg Logistic AB - För en smidigare och tryggare flyttupplevelse :)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Steg Logistic AB Valdemarsvik
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2024
  • Ansök senast: 26 december 2024

Postadress

Storgatan 17
Valdemarsvik, 61530

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024