Nu behöver vi en Administrativ Koordinator!

Arbetsbeskrivning

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu behöver vi en Administrativ Koordinator till ett långt uthyrningsuppdrag hos en av våra viktigaste kunder i Solna! Dina arbetsuppgifter I egenskap av Administrativ koordinator kommer du att tillhandahålla en effektiv administrativ support inom flera olika affärsområden i företaget enligt följande: -Koordinera processer för inköp samt fakturahantering -Sköta den administrativa kontakten med externa kontakter/leverantörer -Sköta introducering av nyanställda inom avdelningen, gå igenom administrativa processer -Koordinera lokala och internationella möten, boka resor, mötes arrangemang -Organisera mötesrum, logistik, catering och utrustning -Sköta administration för utbildningen av säljpersonalen.-Boka utbildnings arrangemang, både i interna och externa lokaler -Ordna med utbildningsmaterial -Skapa och sammanställa surveys efter utbildningstillfällena -Sammanställa rapporter med försäljnings statistik -Arkivering av fakturor -Hälsoekonomer -Skapa Inköpsordrar för nya projekt -Följa upp fakturering för dessa -Rapportera pågående och nya projekt Vem söker vi?Vi tror att du har minst gymnasieutbildning och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i ett par år.Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper.Som person är du självgående, initiativtagande och orädd.Då dina arbetsuppgifter kommer vara av varierande slag är det viktigt att du är prestigelös.Vidare ser vi att du är framåt och driven.Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.Vi ser även att du har goda datakunskaper.För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt.Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010