OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu behöver vi en administratör till uthyrningsuppdrag till en av våra kunder!Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu behöver vi en administratör till uthyrningsuppdrag till en av våra kunder!Dina arbetsuppgifter Granska behörighet på sökande till högskoleutbildning i antagningssystemet NyA.Detta innebär att du måste sätta dig in i alla de grundläggande regler och förordningar som gäller för antagning till högskola.Det innebär att hjälpa sökande på telefon, handlägga överklagande etc.och täcka upp för ordinarie handläggare när de är på semester. Vem söker vi?Vi söker dig som *har en avslutad högskoleutbildning (gärna nyutexaminerad) då omfattande förståelse om högskolan är avgörande för uppdraget *är snabb att förstå instruktioner och följa dem *är serviceinriktad *har god kommunikativ- och samarbetsförmåga Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.Vi ser även att du har goda datakunskaper.För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt.Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.