Nu letar vi efter en dansktalande orderadministratör!

Nu letar vi efter en dansktalande orderadministratör!

Arbetsbeskrivning

Spirax Sarco är ett globalt, börsnoterat bolag med medarbetare världen över. På det svenska kontoret i Stockholms södra delar arbetar i dagsläget ett femtontal personer. För deras räkning söker vi nu ytterligare en kollega som Dansktalande Orderadministratör, är du den vi söker?

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer dina arbetsuppgifter främst att bestå av:

- Ta emot beställningar främst via e -post och svara på telefonförfrågningar

- Hantera och administrera ordrar i affärssystemet

- Kontakt med leverantörer och administrera leveranser

- Kontakt med lager och logistikföretag kring leveranser

Du kommer framförallt att arbeta med bolagets danska kunder och kollegor. Men du kommer även att arbeta mot hela norden och även arbeta på både svenska och engelska.

Start: Oktober/ november

Placering: Solna, Stockholm.

Omfattning: Heltid, konsultuppdrag i 12 månader med möjlighet till förlängning.

Arbetstider: 8:00-17:00 med möjlighet till flextid.

Din profil

I den här rollen söker vi dig som är självgående, framåt, noggrann och serviceminded. Du vill ständigt utvecklas och är inte rädd för att göra misstag på din inlärningsväg. Du trivs med kundkontakt via mail och telefon och gillar samtidigt administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i danska och engelska och det är meriterande om du behärskar det svenska språket med. Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning eller om du har arbetat i en liknande roll sedan tidigare. Vi ser gärna med att du har ett tekniskt intresse.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 17 februari 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024