Nu söker ENKV Personlig Assistans en HR-assistent!

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter och kan hantera många bollar i luften? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! ENKV Personlig assistans öppnar nu upp för att släppa in ännu en serviceinriktad, driven person i vårt team på kontoret i Stocksund.

Du kommer främst att jobba nära HR-teamet men även hjälpa till med andra administrativa uppgifter när tid finnes.

Vi tänker att du i huvudsak ska avlasta HR-ansvarig i enklare arbetsuppgifter så som:

- Hantera vissa HR relaterade frågor inom arbetsrätt
- Med hjälp av kollektivavtalet vägleda våra arbetsledare
- Administrera AiAi, (tidsredovisning och HRM system)
- Uppdatera anställningsavtal
- Stöd i schemaläggning för våra uppdragsgivare
- Viss social dokumentation
- Stöd i vår telefonväxel
- Delta på arbetsplatsträffar i våra arbetsgrupper


Samt mycket mer!

För denna tjänst är lyhördhet viktigt, det är också viktigt att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Förutom tidigare erfarenheter från liknande tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att alltid leverera bästa möjliga service. Har du erfarenhet sen tidigare av branschen personlig assistans är det självklart meriterande.

Vi söker dig som:

- Är serviceminded och tillmötesgående
- Har god datavana
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har viss erfarenhet av HR-frågor
- Är ordningsam och noggrann
- Gärna erfarenhet av AiAi sen tidigare
- Körkort


Arbetstiderna är kontorstid måndag-fredag på plats på kontoret i Stocksund. Tjänsten är på heltid med start omgående. Vi tillämpar provtjänstgöring i 6 månader och därefter övergår tjänsten till tillsvidare.

Du får tillgång till en egen dator och telefon och har möjlighet att ha med dig hund på kontoret.

ENKV ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra medarbetare bär det yttersta ansvaret för god leverans och att våra uppdragsgivare blir nöjda. Vår personal är vårt ansikte utåt, de representerar ENKV, våra uppdragsgivare och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig och vi erbjuder därför:

- Kollektivavtal
- Tjänstepension
- Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
- Privat vårdförsäkring
- Kollektivavtalsenliga försäkringar
- Marknadsmässig lön med utvecklingsmöjlighet
- Karriär och utveckling


Vi ser gärna att din ansökan innehåller ett cv, personligt brev samt kontaktuppgifter till referenser.

Tjänsten tillsätts så fort vi hittat rätt person så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tony Lind
+46 (0)8 792 36 63

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ENKV
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Täby City Hall, Täby
None

Postadress

Täby City Hall
Täby, 18334

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024