OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lagspelare som vill arbeta operativt i en bred roll. Nu söker vi en utåtriktad projektkoordinator till Jernbro Automation!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som projektkoordinator kommer du ha varierande arbetsuppgifter med fokus på administration inom eftermarknadsförsäljning och projektuppföljning. Arbetet innebär mycket kontakter med både kunder och personer inom enhetens olika avdelningar.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Orderhantering kopplat till eftermarknad (orderregistrering i företagets affärssystem, orderuppföljning m m)
- Kundkontakter i samband med offertförfrågningar gällande eftermarknad
- Stöd till projektledare med både ekonomisk och planeringsmässig uppföljning
- Ha löpande kontakt med leverantörer
OM FÖRETAGET
Jernbro Automation är en ledande leverantör av kundspecifika automationslösningar baserade på AGV-koncept. Vi tar fram kompletta lösningar med AGV, övergripande styrning, fixtureringar, robotiserad på- och avlastning för både monteringsapplikationer och produktionsnära logistikapplikationer.
DIN PROFIL
För att lyckas i rollen som projektkoordinator ser vi att du är initiativtagande med god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, hjälpsam, noggrann och kommunikativ. Tjänsten kommer sträcka sig över olika avdelningar, detta ställer krav på att du har lätt för att kommunicera med andra arbetsgrupper både internt och externt. Rollen är varierande, du behöver därför trivas med att arbetsdagarna kommer växla mellan olika arbetsuppgifter.
Skallkrav:
Högskoleutbildning inom ekonomi alternativt en ingenjörsutbildning mot teknik.
Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av försäljning mot industri/produktion
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
Vana av affärssystem
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Ort: Skövde
Arbetstider: 8-17
Lön: Enligt överenskommelse
Start: Augusti
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996