OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Känner du också att du skulle vilja jobba med något nytt, men inte riktigt vet med vad eller hur du ska hitta en bra arbetsplats? Då behöver du inte leta längre.
Vi kan nämligen med handen på hjärtat säga att vi har en av Örebros bästa arbetsplatser, vilket nog vem som helst av våra 130 medarbetare kan intyga. Vi är en arbetsgivare som lägger krut på att alla ska trivas på jobbet, och med alla menar vi verkligen alla. Vi har alla typer av personer som jobbar hos oss – olika åldrar, olika bakgrunder, olika jobberfarenheter – men oavsett våra olikheter så är vi som en enda, stor familj. Dessutom kan det här säljjobbet, då det inte är ”vanlig produktförsäljning”, göras på så många olika sätt – våra säljare använder sitt eget engagemang och sin personlighet i sin försäljning – och det funkar!
Varför trivs då våra medarbetare hos oss? Jo:
Alla medarbetare har egna kontorsrum – vi sitter inte i öppna landskap
Vi ringer och säljer enbart till företag och inte privatpersoner
Vi jobbar bara dagtid, måndag till fredag klockan 08.00-16.30 (inga kvällar, helger eller röda dagar) och våra säljare har dessutom möjligheten att sluta ännu tidigare om de säljer bra
Vi utbildar alla och har coacher på varje avdelning
Vi har en bra grundlön på 21 320 kr plus en möjlighet till obegränsad provision vid bra försäljning
Vi har kollektivavtal
Vi har friskvårdsbidrag till alla medarbetare
Vi har dessutom så kul på jobbet! Massor av skratt, tävlingar, AW:s, fester, resor och håll i gång.
Vad är det då vi jobbar med? Vi jobbar åt organisationer (Aktiv Skola/ Idrottshjälpen, Giving People, Nattvandrarna och Småföretagarnas Riksförbund), som vi samlar in pengar till, och till detta söker vi nu fler säljkonsulter.
Men kika gärna själv på våra videos om hur vi har det på Koncepta, och sedan tycker vi att du ska passa på och skicka in en ansökan, och bli en del av Örebros bästa arbetsplats!
https://www.youtube.com/watch?v=zr865jgkknQ
https://www.youtube.com/watch?v=87skRYCwdw0
Rekryteringen och intervjuprocessen till tjänsterna startar från och med den 8 augusti, men du är välkommen med din ansökan redan idag! Tjänsterna är tillsvidareanställningar som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Petra Falk
0200-211 711
Avdelningschef Sandra Amanatidou
0200-211 711
Personalchef Petra Falk
0200-211-711
Personalansvarig Eva Ström
0200-211 711
070-0923661