OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scancloud söker en Supporttekniker
Våra kunder och partners behöver dagligen stöd och hjälp vid nya installationer och förändringar i datamiljöer. För att kunna fortsätta leverera högsta kvalitet i vår support och införandeprojekt, söker vi nu en ny medarbetare som sätter kunden i första rummet och kan agera som länk till vår teknikproduktion. Som supporttekniker kommer du att ingå i vår supportgrupp som skall vara spjutspetsen gällande kunskap för våra kunder.
Vi vill att du som söker har ett stort teknikintresse och är van att hantera tekniska applikationer. Minst lika viktig är förståelsen för kundens situation och teknikens användning i praktiken. Då vi är inne i en stark expansiv fas finns det goda möjligheter för dig som har ambitioner att hela tiden lära nytt och utvecklas tillsammans med oss.
Din Profil
Vi tror att rätt person för denna tjänst har erfarenhet av IT-support eller IT-drift.
Du är självgående, ansvarstagande och har ett stort driv och gillar att ha många bollar i luften.
Din personlighet präglas av prestigelöshet och en positiv grundsyn där du ser utmaningar som möjligheter.
God samarbetsförmåga och social kompetens är en förutsättning då arbetsuppgifterna kräver samarbete med såväl IT-avdelningens medarbetare som medarbetare från andra avdelningar.
Du kommunicerar flytande på svenska och engelska och har förmåga att kommunicera på ett begripligt sätt oberoende av vem mottagaren är.
Övrig information
Arbetet är heltid och arbetsplatsen är i Östersund.
Intervjuer och anställningar kommer att göras löpande så skicka din ansökan snarast.
Välkommen med din ansökan hos www.onepartnergroup.se