OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vi söker en[engagerad Teamledare med erfarenhet av ledarskap. Som Teamledare har du personalansvar för dina dedikerade agenter och din primära uppgift är att coacha dem till att göra en bra insats inom både service och mersälj. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de problem och möjligheter som kan uppkomma. Du planerar och agerar i den dagliga produktionen och ser till att projektet når sina mål t.ex. genom att tydliggöra målen, motivera och engagera. Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du reagerar positivt på utmaningar och har en öppen attityd mot människor. Du gillar att arbeta med människor Att vara kommunikativ och ha god förmåga att snabbt följa upp är en förutsättning för att kunna lyckas i rollen. Du har goda kunskaper i det engelska språket. Vi ser att du har erfarenhet av ledarskap och du skall kunna agera självständigt. Erfarenhet från kundservice är en förutsättning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad. Start: 23 april.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman