OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Nordax!
Vi är en bank, trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade än många andra banker. Vi har en företagskultur som präglas av samarbete, har ett stort hjärta för teamet och våra kunder. Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi - ca 420 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!
Hoppas att du vill hänga på!
Rollen innehåller i korthet:
- Hantera kundärenden gällande förfallna fodringar.
- Sköta administrativa uppgifter.
- Samarbeta med andra funktioner internt.
Vem vi tror att du är:
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att trivas i och prestera i rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du är serviceminded och noggrann och precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö. Vi rekryterar både till vårt svenska och norska team.
Vidare ser vi att du:
- är en mycket god kommunikatör och lyssnare
- har erfarenhet av och trivs med att hantera kunder över telefon
- har förmåga att arbeta strukturerat och noggrant
- samt är du bekant med norska språket ser vi det som meriterande!
Känner du dessutom igen dig i våra värderingar: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen - då kan du mycket väl vara den vi söker!
Givetvis blir vi lite extra glada om du har erfarenhet av en roll inom kundtjänst.
Med på vår resa vill vi ha dig som vill, kan och vågar bära vår matchtröja med stolthet för den utveckling vi ser framför oss. Ta chansen och var med och lägg grunden för en utvecklande resa tillsammans med oss på banken med stort 🧡 och snabba fötter
Praktisk information:
- Start: Planerad till 7 juni 2023. Anställningen börjar med två veckors utbildning.
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Särskild visstidsanställning (25%)
- Lön: Timlön
- Arbetstider: Dagar, kvällar och helger förekommer
Vad händer nu?
Vi går löpande igenom ansökningar så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi vill även informera om att vi i samtliga rekryteringsprocesser tar referenser samt genomför en bakgrundskontroll. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsri.se%2Ffaq-kandidat-bakgrundskontroll%2F&data=05%7C01%7Cmarie.jonsson%40nordax.se%7Cfa4cd7cb604e4c438c6108daa182c249%7Cadd3b991e43e46af9738637484ef4f25%7C0%7C0%7C637999880819630965%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000%7C%7C%7C&sdata=%2Fqza6FfA3n5D3NTNgU%2FaTtX2XQDAfxG9M9O600xEzp4%3D&reserved=0).
Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så svara på detta mail.
Vi ser fram emot din ansökan!
Med vänliga hälsningar,
Rebecka Lundkvist
Nordax Bank värnar om din integritet och vill med hänvisning till GDPR be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller uppgifter om din hälsa, såsom sjukfrånvaro."