Nu söker vi efter en kundservicemedarbetare som ska arbeta inom orderhan...

Nu söker vi efter en kundservicemedarbetare som ska arbeta inom orderhan...

Arbetsbeskrivning

För vår kund som är verksam inom dryckesbranschen söker vi nu efter en kundservicemedarbetare som ska arbeta mot orderhantering.

Din roll

I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta mot orderhanteringen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att besvara inkommande samtal och mail från kunder och lägga in nya ordrar i systemet. Du kommer att arbeta mycket i SAP och ett annat CRM system dagligen. Du kommer ha mycket kommunikation med säljarna internt i rollen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera inkommande samtal och mail från kunder mot orderhantering
- Arbeta i SAP och CRM system dagligen


Start: Omgående

Placering: Gärdet, Stockholm.

Omfattning: Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer bli uthyrd till vår kund och vara anställd via oss på Clevry. Konsultuppdraget sträcker sig fram till 2022-01-31 med möjlighet till förlängning.

Arbetstider: Varierande arbetstider. Du kommer att arbeta 8:00-16:00 eller 9:00-17:00.

Din profil

Vi söker dig som har en gymnasial utbildning. Du tycker om att arbeta med service och ha många bollar i luften. Det är viktigt att du är stresstålig, kommunikativ, anpassningsbar och tycker om förändringar. Det är meriterande om du har arbetat i en liknande roll sedan tidigare eller i systemet SAP men inget krav. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81.Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2021
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024