OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi efter en redovisningsekonom till ett familjärt bolag i Karlstad. Har du erfarenhet av tidigare ekonomiarbete där du även gjort bokslut och är du en person som gillar att vara med och påverka? Då är det just dig vi söker!
Stämmer detta in på dig eller känner du någon som stämmer bra in på denna profil. Ansök redan idag eller tipsa en vän!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen som redovisningskonsult kommer du att arbeta mycket mot fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Du kommer ha ansvar för allt ekonomi arbete gentemot de kunder du ansvarar för, du kommer arbeta med bland annat den
löpande bokföringen, hantering av bokslut, årsredovisningar, moms och skatter!
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är ett familjärt bolag som arbetar aktivt för att riva hierarkier och alla är lika inför varandra oavsett position i företaget. Vår samarbetspartner är en totalentreprenör när det kommer till fastigheter, dem har hand om ekonomi, fastighetsskötsel och hjälper sina kunder med de dem vill ha hjälp med.
Företaget har sitt huvudkontor i Örebro och finns även representerade i Karlstad, Eskilstuna och Lindesberg. Den här tjänsten är för att stärka upp teamet i Karlstad på ekonomiavdelningen. Totalt är dem dryga tio personer på kontoret i Karlstad varav en av dessa arbetar på ekonomiavdelningen.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har en utbildning inom ekonomi, något års arbetserfarenhet redovisningsarbete där du också gjort bokslut. Det är viktigt att du som person är noggrann, självständig och vågar ta beslut!
Det är viktigt att du som person är ansvarstagande och gillar att arbeta hårt när det behövs. Under upplärnings perioden är det bra om du kan ta dig till huvudkontoret i Örebro två-tre dagar i veckan.
Kompetenskrav
Utbildning inom ekonomi.
Arbetat minst 1 år med redovisning samt gjort bokslut.
Behärskar svenska i tal och skrift.
B-körkort.
Meriterande
Erfarenhet av ekonomiarbete gentemot bostadsrättsföreningar.
Suttit med i styrelse för bostadsrättsförening.
Engelska i tal och skrift.
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Karlstad
Arbetstider: 7-16
Omfattning: 100%
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996