OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Ditt arbete består bland annat av att ansvara för och genomföra den interna administrationen så som uppdatering av schema, sjukrapporteringar och svara i telefon. Du är ansvarig för allmänna förekommande kontorsgöromål och det innebär alltifrån att hantera posten till att beställa kontorsmaterial. I mån av tid ska du även lyssna på muntliga avtal för acceptkontrollen. Som person är du självgående, resultatinriktad och noggrann. Då arbetet är omväxlande är det viktigt att du gillar ett högt tempo samt att du kan sätta dig in i nya uppgifter. Du ska finna nöje i att vara spindeln i nätet och tycka om administration. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är mycket meriterande, men det är ditt intresse för tjänsten som är viktigast.[[
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman