OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär, strukturerad och tycker om att ge grym service? Bemöter din omgivning med ett leende och den första att hjälpa till när en kollega ber om hjälp? Då är du rätt person att söka denna tjänst!
Som Koordinator på Agila ingår du i ett team om sju personer vars huvuduppgift är att avlasta de operativa bolagen med löpande bemanningsadministration. Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån administration av våra uppdragsgivares behov till att paketera konsultens uppdrag genom att boka resan och boendet knutet till uppdraget. Däremellan bistår du med all tänkbar service både till kollegor på Agila men också till våra kunder och konsulter.
Din roll som Koordinator kommer att vara att uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare. Du kommer även att hjälpa övriga teamet med att administrera fakturor och andra interna dokument, planera och boka tidseffektiva, miljövänliga och prisvärda resor och boenden för våra konsulter samt övrig administrativ hjälp till våra kollegor.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygade att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.
Vi söker dig som är i början av din karriär har arbetat extra under studier med reception, administration, service eller liknade. Viktigt att du är handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg att ge service i person, via telefon och även mail.
Intervjuer sker löpande då vi kommer att tillsätta tjänsten snarast möjligt. Skicka in din ansökan till rekrytering@agila.se Vid frågor om tjänsten kontakta HR-assistent Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.