OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Har du god problemlösningsförmåga och har ett brinnande intresse för att arbeta med service?Kan du även prata danska och svenska flytande?[ Då har du chansen att bli en i teamet på Renaults kundservice. Du kommer i din roll som kommunikatör främst att hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar, reklamationer samt generera säljmöjligheter.I din tjänst ingår även hantering av kundklagomål då du även kommer att genomföra kvalitativa utgående samtal för återkoppling till kund. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du ska kunna uttrycka dig i både tal och skrift på danska, svenska och engelska.Samtalen besvaras för respektive land som kunderna ringer in på.Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana.Tjänsten är stationerad ute hos kund. [Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad Det är meriterande med tidigare kundservicevana. Startdatum: Enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman