Nu söker vi en driven koordinator till Presto!

Nu söker vi en driven koordinator till Presto!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Presto ligger i centrala Mölnlycke och är en ledande aktör i Norden inom skydd mot brand och olycka. Deras vision är att rädda liv tillsammans med sina kunder. Presto hjälper företag och organisationer att skapa trygghet i sina lokaler genom att ge experthjälp kopplat till exempelvis vilken skyddsutrustning och vilka utbildningar behövs. Presto värnar om miljön och strävar efter att erbjuda produkter som inte bara skapar trygghet, utan även lämnar efter sig ett lågt klimatavtryck.

Som medarbetare på Presto är du med och gör skillnad! Presto välkomnar personer med olika bakgrund och erfarenhet – det viktiga är att man har en drivkraft att utvecklas och växa som ett team!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator hos Presto kommer du jobba brett med arbetsuppgifter inom administration och kundkontakt. Du kommer ha många kontaktytor och tillsammans med ditt team vara ”spindeln i nätet”. Arbetsuppgifterna kommer vidare bland annat innefatta fakturahantering, skapa ordrar, uppföljning och administration i Prestos ärendehanteringssystem.

Arbetet är förlagd vardagar 7.30-16.30 i fräscha lokaler i centrala Mölnlycke, med bland annat tillgång till gym.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll. Vi tror att du är en serviceminded person med ett sinne för affärer, som gillar att arbeta varierat med arbetsuppgifter kopplat till både administration och service. Du trivs med att jobba i grupp men tar även eget ansvar.

Vidare ser vi att du:
• Har tidigare erfarenhet av olika affärssystem
• Talar och skriver flytande svenska
• Är noggrann och lösningsorienterad
• Har god social förmåga och gillar att ge allt på jobbet, men samtidigt ha roligt

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av systemen Jeeves och Mogibo, samt om du har relevant eftergymnasial utbildning.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader genom Söder & Co, med goda möjligheter att bli överrekryterad till kund därefter. Tjänsten tillsätts snarast med start runt den 1 maj. Låter detta som en intressant roll för dig? Varmt välkommen med din ansökan via soderco.se


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullservice företag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024