OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och noggrann administratör med ett eget driv att utveckla rutiner i den dagliga verksamheten? Support Office Halmstad söker nu en serviceadministratör som skall vara spindeln i nätet i den dagliga verksamheten, där du får arbeta tillsammans med positiva och engagerade kollegor. Trivs du att arbeta i en rörlig och föränderlig organisation, där du även har möjligheten att komma med idéer till förbättring?
Då kommer du att hamna rätt.
Om arbetsgivaren
Support Office Halmstad är navet i en företagsgrupp bestående av 7 mindre företag i två koncerner (utöver SOH) som levererar tjänster till dagligvaruhandeln gällande allt ifrån projektering, projektledning, montage, byggservice, varuplock och totalentreprenad.
Bolagen kompletterar varandra i att kunna leverera lösningar i olika erbjudanden till samma målgrupp.
Dina arbetsuppgifter
Som serviceadministratör kommer du ansvara för bolagets serviceadministration och säkerställa kvalitet och rutiner i arbetet. Du kommer att hålla i diverse inköp och beställningar till verksamheten och vara behjälplig gällande bokföring. Som kontorets allt i allo är du också med och bidrar till att hålla lokalerna trivsamma och i ett representativt skick.
Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Du är van att ha datorn som arbetsredskap och kan röra dig med van hand i Officepaketets olika program. Meriterande är om du dessutom har erfarenhet av till exempel Fortnox, Visma lön, Struqtur, Timezynk, Onedrive och Sharepoint, vilka samtliga används frekvent i SOH.
Du är därtill en skicklig kommunikatör i såväl tal som skrift.
Att vara kostnadsmedveten, social, positiv, kreativ och självgående är viktiga egenskaper för att lyckas i tjänsten.
Likaså att man är lojal med uppdraget, stresstålig och van att hålla många bollar i luften.
För att lyckas i rollen är det av vikt att du har en grundläggande förståelse för företagsuppbyggnad, företagsekonomi och erfarenhet av bokföring och redovisning.
Du har därtill en förmåga att vara analytisk, och att se konsekvenser om vad som behöver prioriteras, samt är duktig på att hålla deadlines.
Du skall vara en ordningsam och noggrann person som har en välutvecklad administrativ förmåga, där du älskar ordning och reda i pärmar och mappstruktur i datorn via Sharepoint. Du drivs av att bidra med god service och är en utpräglad lagspelare, men samtidigt inte rädd för att fråga eller för att ta egna initiativ.
I rollen hanterar du såväl interna som externa kontakter, vilket kräver att du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla.
Du erbjuds
En administrativ och kommunikativ tjänst där du får arbeta i en positiv och trevlig miljö, i ett expansivt bolag som satsar på att utveckla verksamheten framåt.
Du har möjlighet att växa in i en nyckelroll i bolaget, men ett stort spann mellan de varierande arbetsuppgifterna.
Kontoret är beläget i trevliga lokaler på Söndrums Industriområde.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, med en inledande provanställning.
Tjänsten är tänkt att starta relativt omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
#jobbjustnu
I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbolaget, så skicka din ansökan till cv@jobbolaget.se senast den 12 augusti.
Observera att urval sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Vid frågor gällande tjänsten kontakta Claes Andersson på 0735-181520