OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Att arbeta som Teamledare på Boxer innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt Team. I arbetsuppgifterna ingår bl a att leda, cocha och fördela arbetet i ditt team samt ansvara för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Naturligtvis tar du själv samtal, för att hjälpa till och vara insatt i uppdraget. Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och kan se till att ditt team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp och bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till succe.[ Vi söker dig som: - är kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga. - är resultatorienterad, självständig och serviceminded. - har säljkunskaper och god social kompetens. - gärna har erfarenhet av försäljning på inkommande samtal. - goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. - är ansvarstagande. Vi ser att du har erfarenhet av ledarskap samt erfarenhet av kundservice. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad. Start: 1 juni tom. sep 2011. Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman