OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Du kommer i din roll som kommunikatör främst att hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar och reklamationer även via mail, fax och brev.[ I din roll som kommunikatör ingår även probemlösning av inkommande case från vår nordiska kundservice. Du kommer även att genomföra kvalitativa utgående samtal för återkoppling till kund. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget med start enligt överenkommelse. Du ska kunna uttrycka dig i tal och skrift på finska, svenska och engelska. Samtalen besvaras för respektive land som kunderna ringer in på. Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana. Tjänsten är stationerad ute hos kund.[ [Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga. - kommunikativ och lyhörd. - initiativrik samt lätt för att samarbeta. - bilintresserad. Det är meriterande med tidigare kundservicevana. Start: Enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman