Nu söker vi en Firstline-support till vår kund i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en en Firtsline-support

Jobbeskrivning:

I denna roll kommer du få arbeta som support-tekniker. Det innebär att när våra kunder upplever störningar eller har utmaningar med våra IT produkter så finns du där för att hjälpa dem via telefon, mail och fjärrstyrningsverktyg. Skulle det vara så att du inte kan hjälpa våra kunder direkt så lägger du ett ärende vidare i vårt interna ärendehanteringssystem.

Vår kund behöver nu en tekniker med ett extra stort intresse för teknikprodukter, vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba med RDS, Windows miljö, Print-plattformar och andra teknik produkter. Vårt ärendehanteringssystem är, liksom våra processer baserade på ITIL, så en fördel är om du har vana av att jobba och utveckla dess processer i ett företag. Vi ser det dessutom som ett absolut krav att du har erfarenhet av att jobba med Office 365.

Utöver rollen med att jobba i supporten så kommer även du att ingå i vissa projekt, där du representerar supporten, och i vissa fall felsöka de lite med komplicerade ärendena i vår 2nd och 3rd level.
Vi tror att du lyckas bäst hos oss om du är lyhörd, pragmatisk och en i laget och vi ser fram emot att höra vilka goda egenskaper du har som kan bidra till vår arbetsplats.

Kompetenskrav:
Office 365
RDS
Windows miljö
Print-plattformar

Startdatum: ASAP
Längd:6 månader med möjlighet till förlängning
Plats: Södertälje
Arbetstid: 100%, arbetstider kommer att vara 8-17
Språk: Svenska

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danda Malmö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 10 juli 2019

Besöksadress

Stora Nygatan 55, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 55
Malmö, 21137

Liknande jobb


Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

20 september 2024

20 september 2024