OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS grundades i USA 1907 och var ursprungligen en budfirma men har nu vuxit till ett 42,6-miljarderdollarföretag genom att tydligt fokusera på sitt mål att göra handel möjlig världen över.Idag är UPS, United Parcel Service Inc., ett globalt företag med ett av världens mest kända och beundrade märken.Vi är världens största expresstransport- och paketleveransföretag, och dessutom en ledande leverantör av specialtransporter, logistik-, kapital- och e-handelstjänster.Varje dag hanterar vi ett flöde av varor, pengar och information i mer än 200 länder och områden världen över.Känner du att Du är en person med viljan att lösa våra kunders allehanda problem och ge dem förstaklassig service?Som förmånskundsrepresentant kommer Du att svara på inkommande samtal och e-postmeddelanden gällande problem och frågeställningar från UPS större kunder.Våra kunder förväntar sig en service utöver det vanliga och det blir Din uppgift att tillgodose deras behov, krav och förväntningar.Bokning och sökning av paket görs i vårt egna datasystem.Du som söker bör ha goda kunskaper även i engelska i både tal och skrift.Du bör ha telefonvana samt kunna ta egna initiativ och kunna ge klara besked.Du bör vara van att arbeta med Officepaketet, speciellt Excel.Yrkeserfarenhet från liknande branscher är ett krav.Dessutom vill vi att Du är serviceinriktad, strukturerad och tycker om att ha många kundkontakter.