OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Framtiden AB efter dig som är i början på din karriär och vill arbeta på ett stort och spännande bolag som Inbound Logistic Planner! Är du en social och kommunikativ person med ett högt driv och gillar tempoväxlingar, då kan det här vara något för dig!
Låter det spännande? Vänta inte med din ansökan skicka in den redan idag eller tipsa en vän!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen som Inbound Logistic Planner kommer du att arbeta med bland annat ett antal olika leverantörer och ha det övergripande ansvaret för materialtillgängligheten för de interna kunderna. Du kommer även att arbeta med utveckling och förbättring av leverantörsbasen, hemtagningsmetoder samt utveckling av de interna processerna.
Du kommer i den här rollen att aktivt kunna verka för ständig förbättring och utveckling av dig själv, gruppens och logistikfunktionens arbetsprocesser.
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är ett välkänt globalt företag som är en av världens ledande tillverkare av ramstyrda dumprar och hjullastare. Det här företaget är även en av världens främsta tillverkare av grävutrustning, vägutvecklingsmaskiner och kompakt anläggningsutrustning.
På fabriken i Arvika är man specialiserade på tillverkning av hjullastare, bakramar, framramar samt bomsystem.
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju!
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och tempoväxlingar i arbetet, periodvis kan det var högt och intensivt medan det andra perioder kan vara lite lugnare tempo. Som person ser vi att du behöver vara social, kommunikativ och har lätt för att möta nya människor och situationer.
Det är viktigt att du är självdriven och tycker om att ta ansvar och vara med och utveckla processer framåt. För att på bästa sätt komma in bra i den här rollen ser vi att du har minst en högskoleingenjörsexamen och har en bra analytisk förmåga.
KOMPETENSKRAV
* Minst högskoleingenjörsexamen (T.ex. industriellekonomi, ekonomi eller maskinteknik)
* Goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excell och Powerpoint
* Svenska och engelska i tal och skrift
MERITERANDE
Tidigare arbetat i något affärssystem, gärna SAP
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Arvika
Arbetstider: 7-16 (flexibelt)
Omfattning: 100%, Projektanställning t.o.m. 31/12-2022
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996