OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst 3 års erfarenhet av personalansvar i chefsroll, kunskap inom arbetsmiljöfrågor samt erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen alternativt inom industrin? Då kan det vara dig vi söker!
Om uppdraget
Nu söker vi en kompetenchef inom projektstöd till verksamhet i Umeå. Uppdraget förväntas starta 12 april 2021 och sträcker sig till 31 december 2021.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med personalfrågor för ca 15 medarbetare i gruppen. Du har personalansvar för projektadministratörer, servicetekniker, anslutningsingenjörer med flera. Du är underställd delområdeschefen och har 2 kollegor som även dem är kompetenschefer. Du kommer som kompetenchef att säkerställa att dina medarbetare har rätt förutsättningar och kompetens att leverera i de leveransteam de verkar inom. Det är viktigt att du brinner för arbetsmiljö och din drivkraft är att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för att kompetensområdets leverans uppnår högt satta resultatmål. Du kommer bland annat arbeta med kompetensutveckling, personalfrågor och personalärenden så som konflikthantering, lönesättning, rehab och arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ha medarbetsamtal, utvecklingssamtal, lönesamtal och feedbacksamtal.
Dina kvalifikationer
- Har gymnasieutbildning
- Har gått ledarskapsutbildning i yrkeslivet
- Minst 3 års erfarenhet av personalansvar i chefsroll
- Kunskap inom arbetsmiljöfrågor
- Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen alternativt inom industrin
- B-körkort
- Erfarenhet av att ha arbetat med personalledning och beteenden i förändring (förändringsledning)
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sebastian Ragnarsson på Sebastian.Ragnarsson@bemannia.se eller på 070 - 715 97 00.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson