OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du strukturerad och tycker om att ge service är du rätt person att söka denna tjänst.
Hos oss bidrar du till att göra skillnad, för varje bokning du skapar hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst. Dessutom blir du en viktig spelare för att ge service åt våra konsultchefer och dess konsulter. Sedan starten år 2008 har Agila varit mycket framgångsrikt och flera gånger blivit utsedd till gasellföretag av Dagens Industri.
Som Koordinator är din huvuduppgift att avlasta kontorets bemanningsteam med bokning av resor och boende samt övrig administration för att förse våra konsulter med all information de behöver innan de påbörjar sitt uppdrag.
Din roll som Koordinator
Planera och boka tidseffektiva, miljövänliga och prisvärda resor för våra konsulter
Planera och boka tidseffektiva och prisvärda boenden för våra konsulter
Administrera fakturor
Övrig administrativ hjälp till våra kollegor
Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygade att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.
Vi söker dig som har erfarenhet från resebranschen, administration, reception, service eller liknade. Viktigt att du är handlingskraftig och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg att ge service i person, via telefon och mail.
Intervjuer sker löpande då vi kommer att tillsätta tjänsten snarast möjligt. Anställningen är till en början en behovsanställning med målet om 40h/v. Skicka in din ansökan till rekrytering@agila.se Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55 #jobbjustnu