Nu söker vi en Koordinator

Nu söker vi en Koordinator

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Koordinator – Är du strukturerad och tycker om att ge grym service? Bemöter din omgivning med ett leende och den första att hjälpa till när en kollega ber om hjälp? Då är du rätt person att söka denna tjänst!
Hos oss bidrar du till att göra skillnad, för varje bokning du skapar hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst. Dessutom blir du en viktig spelare för att ge service åt våra konsultchefer och dess konsulter. Sedan starten 2008 har Agila varit mycket framgångsrikt och flera gånger blivit utsedd till gasellföretag av Dagens Industri.
Som Koordinator på Agila ingår du i ett team om sju personer vars huvuduppgift är att avlasta de operativa bolagen med löpande bemanningsadministration. Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån administration av våra uppdragsgivares behov till att paketera konsultens uppdrag genom att boka resan och boendet knutet till uppdraget. Däremellan bistår du med all tänkbar service både till kollegor på Agila men också till våra kunder och konsulter.
Din roll som Koordinator
Uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare
Planera och boka tidseffektiva, miljövänliga och prisvärda resor för våra konsulter
Planera och boka tidseffektiva och prisvärda boenden för våra konsulter
Administrera fakturor och andra interna dokument
Övrig administrativ hjälp till våra kollegor

Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygade att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.
Vi söker dig som har erfarenhet från administration, reception, service eller liknade. Viktigt att du är handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg att ge service i person, via telefon och även mail.
Intervjuer sker löpande då vi kommer att tillsätta tjänsten snarast möjligt. Skicka in din ansökan till rekrytering@agila.se Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Agila Service AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Postadress

Torkel Knutssonsgatan 24
Stockholm, 11849

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024