Nu söker vi en Koordinator till Salesonly

Arbetsbeskrivning

Rollen

I rollen som Koordinator kan man verkligen påstå att ”ingen dag är den andra lik”. Salesonly präglas av en stark framåtanda och ett högt tempo och ditt uppdrag blir att se till så att allt flyter på så smidigt som möjligt. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

·      Kalenderhantering (mötesbokningar, resebokningar, proaktiv planering/styrning av Jennys kalender)

·      Mötesstruktur (boka LG möten, skriva protokoll, ta fram agendaförslag)

·      Mailhantering

·      Fakturahantering- och utläggsredovisning

·      Agera gatekeeper för VD

·      Assistans vid konferensbokningar/interna events

·      Kontrollera provisionsberäkningar

·      Uppdatera sociala medier och hemsida

·      Ad hoc uppgifter

I mån av tid supporterar du även andra medlemmar i Salesonlys ledningsgrupp.

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen som Koordinator ser vi att du tidigare jobbat i en liknande roll under ett par år. Exempelvis som assistent, koordinator, administratör eller annat serviceyrke.



Det viktigaste av allt är din personlighet och vi vill att du har ett starkt engagemang och driv för att få saker gjorda och du är strukturerad och har förmågan att prioritera och planera både din och andras tid. Du är även flexibel, kommunikativ, stresstålig, prestigelös, tydlig och sympatisk.

Vi ser att du är en skicklig kommunikatör både på svenska och engelska och har mycket goda kunskaper i system och teknik generellt.

Om Salesonly

Vi startade 2010 med fyra anställda. Sedan dess har Salesonly växt kraftigt. Idag har vi medarbetare, i Sverige och Finland, som lever och andas försäljning varje dag, året om på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö/Öresund och Helsingfors. Vi är en del av den expansiva HR-koncernen Wise Group.

Vårt uppdrag är att matcha de bästa säljarna med de bästa arbetsgivarna. För båda parter handlar det om att inleda en värdefull, och gärna långsiktig relation. Utmaningarna är många. Därför har vi bara medarbetare som har egen erfarenhet av försäljning och ledarskap. Vi är rådgivande affärskvinnor och affärsmän med stort yrkeskunnande och en gedigen affärsförståelse. Vi är det enda bolaget inom vår nisch som arbetar evidensbaserat och har e strategisk samarbetspartner Mercuri International Research. Under 2021 släppte vi tillsammans en forskningsrapport ”The Future State Of Sales Skills”. Läs gärna mer på www.salesonly.se

Nyfiken på att veta mer?

Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och Salesonly sitter i fina lokaler på Linnégatan 87.



I den här rekryteringen samarbetar Salesonly med The Pace. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck, christina.stenbeck@thepace.se. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024