Nu söker vi en kundservicemedarbetare och en produktadministratör till S...

Nu söker vi en kundservicemedarbetare och en produktadministratör till S...

Arbetsbeskrivning

Är du flytande i Svenska i både tal och skrift, har administrativ erfarenhet av kundservice eller administrativ tjänst samt behärskar Office paketet? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget
Vi söker för 2 tjänster till en verksamhet inom nät för el, fjärrvärme, fjärrkyla, stadsnät, vatten och avlopp där vi dels söker en kundservicemedarbetare men även en produktadministratör. Tjänsterna är omgående och ca 1 år framåt.

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du ha kundkontakt genom telefon (MiCC) och ärenden (Microsoft Dynamics samt CS Transmission). Du kommer att vara "First-Line" för diverse kundärenden, ha kontakt med kund, hantera kundärenden som kan avhjälpas av kundservice samt skicka vidare övriga ärenden till rätt del av organisationen

Som produktadministratör kommer du ha administration av anläggning, mätinformation och kundinformation i CS Transmission för kundens samtliga produkter. Du kommer att vara "Second Line" för diverse kundärenden, ha kontakt med kund, skapa fakturor och hantera fellistor inför förbrukningsfakturering. Du kommer även att hantera bestridanden, hantera skadeståndsärenden samt från- och tillkoppla elanläggningar på distans.

Dina kvalifikationer

- Flytande i svenska i tal och skrift
- Administrativ erfarenhet av kundservice eller administrativ tjänst
- Behärskar MS Office


Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från energibranschen
- Arbetat med Microsoft Dynamics CRM
- Vana i att arbeta i EG Utility kundinformationsystem CS Transmission
- Erfarenhet av att arbeta i kundservice och telefonisystem
- Högskoleutbildning




Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2021
  • Ansök senast: 3 mars 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024